ردیف
|
عنوان فارسی
|
نام نویسندگان
|
1
|
بررسی چالشهای پیادهسازی اینترنت اشیاء در صنعت بیمه از دید نهاد قانون گذار
|
سیما کیخانی، محیا عباسی، لیلی نیاکان، هیوا میرزایی، امیرحسین جعفری، سجاد رامندی
|
2
|
تحول دیجیتال در بیمههای اتومبیل؛ آیا رانندهمحورشدن کافی است؟
|
سپهر اسکندری، حسن شرقی قلعه جوق
|
3
|
ارائه الگوی پارادایمی نظارت هوشمند الکترنیک در صنعت بیمه: برساخت گرایی اجتماعی
|
علیرضا امینی
|
4
|
بازاریابی دیجیتالی در صنعت بیمه (فرصتها، چالش ها و راهکارها)
|
حامد مصدق، محسن نظری
|
5
|
ارائه مفهوم محیطکار دیجیتال شبکه فروش صنعت بیمه براسا تکنیک فراترکیب
|
رسول رحمتی نودهی، مریم حاجی قربانی
|
6
|
ارزیابی نمایندگان بیمه با استفاده از روشهای دادهکاوی (مطالعه موردی)
|
محمد محدشریفی، ساره گلی
|
7
|
بازاریابی دیجیتال در صنعت بیمه-چالش ها، فرصت ها و راهکارها
|
فریبا صابری، بهروز اسدنژاد، مجتبی قاسمیان
|
8
|
بررسی تاثیر استفاده از بازاریابی دیجیتال در مقایسه با بازریابی سنتی بر بیمه های زندگی
|
کوشیار باکی، سمیرا صدیقیان
|
9
|
اولویتبندی موانع خرید اینترنتی بیمهنامه با استفاده از روش تاپسیس فازی
|
ضرغام عسگری ، مجتبی سلیمانی
|
10
|
تاثیر بازاریابی دیجیتال بر آگاهی از برند و وفاداری به برند (مورد مطالعه: خدمات درمان بیمه رازی)
|
لیلا رحمانی، فرهوده نوذری
|
11
|
تکنولوژی پیش بینی خسارت بیمههای اموال با استفاده از فناوری دوقلوی دیجیتال
|
نیره نظر
|
12
|
فرصت ها و چالش های مدیریت ریسک مبتنی بر هوش مصنوعی در صنعت بیمه ایران
|
فاطمه علی محمدی، زهرا رحیمی
|
13
|
ارائه مدلی جهت ارزیابیریسکهای عملیاتی با استفاده از شاخصهای کلیدی ریسک
|
سروش ساجدی، محمد حسین رحمتیان
|
14
|
سیستمهای هوشمند کشف و پیشگیری از کلاهبرداری در بیمه های درمان: بررسی اجمالی
|
سید مجتبی ذبیحین پور، محمود اسعد سامانی، سیروس شریفی
|
15
|
تاثیر فناوری های نوین بر کنترل و کاهش تخلفات بیمه ای
|
بهادر یاری پور
|
16
|
کلان دادهها و شناسایی تقلبات بیمهای در رشته بیمه درمان: (مرور سیستماتیک)
|
پریسا رحیمخانی، مهناز منطقیپور
|
17
|
جنبه نرم و انسانی تحول دیجیتال، جذب وحفظ نیروهای مستعد در صنعت بیمه
|
محمد صدیقی گیلانی، شادان مهران، رهام فیضآبادی
|
18
|
تحلیل سیستماتیک تاثیر فناوری رایانش ابری بر سودآوری صنعت بیمه
|
فرهاد بازیار
|
19
|
بررسی اثرات انقلاب صنعتی نسل چهارم بر صنعت بیمه و بیمه های اتکایی و معرفی بیمه اتکایی 4.0
|
محسن قره خانی، فریال فراکش
|
20
|
بررسی تاثیر تحول دیجیتال بر کسب و کارهای بیمه ای
|
مرضیه جعفریان دیوکلائی، حمید قنبروند
|
21
|
شناسایی، اولویت بندی عوامل موثر در دیجیتالی شدن صنعت بیمه و تأثیر آن بر رونق اقتصادی
|
زهرا جافري، سعید نعمتی، محمد نصراله نیا
|
22
|
نقش فرهنگ دیجیتال بر توانمندسازی سرمایه های انسانی
|
شیما غزائی، مهدی فراهانی، فاطمه نعمتی
|
23
|
بررسی ترتیبات تاسیس محیط آزمون تنظیمگری صنعت بیمه در کشورهای منتخب
|
وحیده نورانی
|
24
|
تاثیر نوآوری های بیمه ای بر توسعه صنعت بیمه
|
علیرضا دقیقی اصلی، عاطفه مصطفى زاده
|
25
|
ارائه الگوی بلوغ تحول دیجیتال بیمه ملت به روش فراترکیب
|
مهرناز حکیم هاشمی
|
26
|
نقش بازاریابی الکترونیک در افزایش پوشش بیمه های مسئولیت
|
علی بهتری، صادق مختاری
|
27
|
بررسی چالش های توسعه بیمه الکترونیک از منظر مدیران شرکت بیمه دی: یک مطالعه کیفی
|
مریم سعادتی، فاطمه صادقی نوری، مریم انصاریان، مجتبی عابد
|
28
|
بررسی چالش پرورش فرهنگ، اصلی ترین مانع تحول دیجیتال
|
زهرا سلیمانی
|
29
|
مروری بر تکنولوژی های جدید در صنعت بیمه در ایران و جهان
|
نسترن بیات ، مهسا قربانی جزین
|
30
|
شناسایی و رتبه بندی عوامل تحول دیجیتالی با ارائه رویکرد ترکیبی در صنعت بیمه
|
محمد نصراله نیا، فرزانه رحمانی زاده، سعید نعمتی
|
31
|
نقش صنعت بیمه در رونق اقتصادی با محوریت تحول دیجیتال
|
مرضیه بیرنگ، ساناز صراف
|
32
|
شناسایی شاخص های کلیدی عملکرد شرکت های بیمه در سفر تحول دیجیتال
|
مجتبی رحمانی، محمّد سجّاد میرزاخانی، مسعود طاهری وسیه سری
|
33
|
تاثیر ضریب نفوذ بیمه بر توسعه اقتصادی در ایران با رویکرد تحول دیجیتال در دوران رکود و رونق اقتصادی
|
رحمان حسین پور، محمد شکوریان
|
34
|
بررسی رابطه عوامل استراتژیک حوزه دیجیتال با استقرار مدیریت دانش در شرکت های بیمه
|
غزاله سادات فخارزاده، سارا منشاری
|
35
|
نقش فن آوری های نوین در توسعه صنعت بیمه و رونق اقتصادی کشور
|
شورش سلیمانپور، نرمین شریفی
|
36
|
چالش ها و موانع توسعه فن آوری اطلاعات در صنعت بیمه ایران
|
مهدی پناهی اسفرجانی
|
37
|
فهم تجربه زیسته مدیران ارشد دیجیتال در مسیر تحول دیجیتال بیمه سامان: رویکرد پدیدارشناسی
|
حمیدرضا نورعلیزاده، عادل فیض، روحالله دادخواه ، علی نجار، سامان اعظمی
|
38
|
تجزیه وتحلیل جایگاه فناوریهای نوظهور در صنعت بیمه
|
آسیه بختیار، ثمین عبدالله پور، کیمیا باقری ، مینا یکتای
|
39
|
بررسی تأثیر هوش تجاری، یادگیری و نوآوری باز بر عملکرد شرکت های بیمه در ایران
|
المیرا مشایخی نظام آبادی ، مهناز معین زاده
|
40
|
قابلیتهای مورد نیاز برای موفقیت رهبری در عصر دیجیتال
|
محمد صدیقی گیلانی، حمیدرضا نورعلیزاده
|
41 |
ارزش آفرینی با فناوری اینترنت اشیاء در مشتریان جزء صنعت بیمه
|
سمیه کجوری گشنیانی
|
42
|
انقلاب شخصی سازی در صنعت بیمه
|
ابراهیم کاردگر، مهدی احراری، حسین ثنایی نامقی، عبدالله (امید) نجار فیروزجائی
|
43
|
تجزیه و تحلیل موانع توسعه بیمه نامه های دیجیتال در شرکت بیمه سامان
|
فرهاد عباسی، محمد مظلوم
|
44
|
بیمه های سایبری لازمه تحول دیجیتال در صنعت بیمه
|
علی دهره صبح، محمد اصغری علائی، سیده آرزو پیشنماززاده
|
45
|
تحلیل و بررسی تأثیر بازاریابی و تجارت الکترونیک بر خرید محصولات بیمه درمان
|
مهدیه حسینی، شیرین شعاعی
|
46
|
بررسی تاثیر قابلیتهای فناوریاطلاعات سازمان بر توسعه محصولات و خدمات جدید (مورد مطالعه: توسعه بیمه سایبری به عنوان محصول جدید در شرکت بیمه سامان)
|
مهتاب تدیّن ، یاسمین احمدیان ، الناز جهانگیرزاده ، حمید ملکی
|
47
|
شناسایی و اولویت بندی چالش های پیش روی بیمه سایبری در ایران
|
مجید حسن پور، نفیسه اولوخانی
|
48
|
تاثیر اعتماد،سهولت خرید و خدمات آنلاین شرکت های بیمه بر قصد خرید بیمه نامه
|
سحر پورکاویان، مهدیه السادات بزرگی
|
49
|
چالش های بیمه های سایبری: مرور سیستماتیک مطالعات گذشته
|
احسان غلامی، محدثه شعبانی
|
50
|
تحول دیجیتال در افزایش رضایت بیمهگذاران در بیمههای یونیتلینک با استفاده از مدلفازی
|
شیما آرا، بهرام یزدان پناه، سید حبیب عفتی
|
51
|
ﺷﺎﺧﺺﻫﺎي اﻧﺘﺨﺎب ﺷﺮﮐﺖ ﺑﯿﻤﻪ از دﯾﺪ بیمه گذاران برای دریافت خدمات بیمه الکترونیک
|
سید کاظم چاوشی، فرشید خموئی
|
52
|
فرآیند دیجیتالیسم بیمه گری مبتنی بر یادگیری تجربی و نقش آن در ضریب نفوذ بیمه
|
فرزانه سلیمانی، سعید ابراهیم زاده
|
53
|
تحولی در استراتژی های بازاریابی دیجیتال بیمه عمر در زمان همه گیری: شواهدی از اقتصاد نوظهور در طول COVID-19
|
شیما سادات میرعمادیان، رحمان اسفندانی، شارمین سادات نبوی کلات
|
54
|
نقش دیجیتال شدن فرآیندهای ارتباط با مشتری در رشد پرتفوی شرکت بیمه (مطالعه موردی بیمه سامان)
|
پرستو کوشان، مینا سنونی
|
55
|
بیمه گری باز و اکوسیستم سازی در صنعت بیمه
|
بهروز اسدنزاد، یحی میرزاییپری
|
56
|
بررسی تاثیر تحول دیجیتال برعملکرد مالی شرکتهای بیمه
|
پرویز مرادی، سامان وهابی
|
57
|
مدل سلامت هوشمند مبنتی بر زنجیره بلوکی در صنعت بیمه
|
میثم میرزازاده،علی اکبر گلشنی اصل، سحر شکری حاجیخلیلی
|
58
|
مدل پلتفرمی اپراتور همراه-بیمه، بستر توسعهی بیمه در مناطق روستایی
|
محمد سعید حقیقت سمنانی، یحیی میرزاییپری
|
59
|
ارائه مدلی جهت ارزیابی و اولویتبندی سیستمهای جامع بیمهگری
|
سپهر اسکندری، احرام صفری، محسن قره خانی
|
60
|
بررسی ظرفیتهای بکارگیری زنجیره بلوکی در بیمه دریایی
|
تینا فرهادیان
|
61
|
چگونگی تاثیرات دیجیتالی شدن بر عملکرد صنعت بیمه
|
محمد رضا رضا زاد، سینا کریم خان زند
|
62
|
بررسی نقشه راههای تحول دیجیتال در صنعت بیمه
|
مهرناز حکیم هاشمی
|
63
|
هوشمندسازی ارزیابی خسارت بدنه با بهرهگیری از مفهوم یادگیری عمیق
|
مهرداد مهدیزاده، محمدسعید حقیقت سمنانی
|
64
|
پیش بینی کیفیت ارائه خدمات و تصویر سازی ذهنی بر اساس مدیریت بازاریابی شبکه ای در مشتریان شرکت بیمه دانا استان اردبیل
|
فیروز مظفری
|
65
|
شناسایی شاخص های مدیریت دانش با رویکرد تحول دیجیتال در صنعت بیمه
|
آذر بهرامی، محمود رابطیان
|
66
|
تاثیر قابلیت ها و کاربردهای فناوری های نوین اطلاعات بر خدمات بیمه گری
|
علی ابراهیمی کنفگورابی، فاطمه توسلی
|
67
|
بررسی و شناسایی عوامل کلیدی موفقیت بلوغ تحول دیجیتال درصنعت بیمه ایران
|
مسعود بادین ، حجت بهاری فر، رسول رحمتی نودهی
|
68
|
دیجیتالی شدن صنعت بیمه و پیامدهای آن بر هزینه های کسب وکار و بهره وری (مورد مطالعه: بیمه سامان)
|
ستاره زهرایی ، عالیه امیر احمدی
|
69
|
بررسی اثرات تحول دیجیتال بر فرآیند داوری بیمه
|
فاطمه عطاطلب، محسن قره خانی
|