مقالات پذیرفته شده به صورت پوستر در همایش ۲۸ بیمه و توسعه

 

ردیف

عنوان فارسی

نام نویسندگان

1

بررسی چالش‌های پیاده‌سازی اینترنت اشیاء در صنعت بیمه از دید نهاد قانون گذار

سیما کی‌خانی، محیا عباسی، لیلی نیاکان، هیوا میرزایی، امیرحسین جعفری، سجاد رامندی

2

تحول دیجیتال در بیمه‌های اتومبیل؛ آیا راننده‌محور‌شدن کافی است؟

سپهر اسکندری، حسن شرقی قلعه جوق

3

ارائه الگوی پارادایمی نظارت هوشمند الکترنیک در صنعت بیمه: برساخت گرایی اجتماعی

علیرضا امینی

4

بازاریابی دیجیتالی در صنعت بیمه (فرصت‌ها، چالش ها و راهکارها)

حامد مصدق، محسن نظری

5

ارائه مفهوم محیط‌کار دیجیتال شبکه فروش صنعت بیمه براسا تکنیک فراترکیب

رسول رحمتی نودهی، مریم حاجی قربانی

6

ارزیابی نمایندگان بیمه با استفاده از روش‌های داده‌کاوی (مطالعه موردی)

محمد محدشریفی، ساره گلی

7

بازاریابی دیجیتال در صنعت بیمه-چالش ها، فرصت ها و راهکارها

فریبا صابری، بهروز اسدنژاد، مجتبی قاسمیان

8

بررسی تاثیر استفاده از بازاریابی دیجیتال در مقایسه با بازریابی سنتی بر بیمه های زندگی

کوشیار باکی، سمیرا صدیقیان

9

اولویت‌بندی موانع خرید اینترنتی بیمه‌نامه با استفاده از روش تاپ‌سیس فازی

ضرغام عسگری ، مجتبی سلیمانی

10

تاثیر بازاریابی دیجیتال بر آگاهی از برند و وفاداری به برند (مورد مطالعه: خدمات درمان بیمه رازی)

لیلا رحمانی، فرهوده نوذری

11

تکنولوژی پیش بینی خسارت بیمه‌های اموال با استفاده از فناوری دوقلوی دیجیتال

نیره نظر

12

فرصت ها و چالش های مدیریت ریسک مبتنی بر هوش مصنوعی در صنعت بیمه ایران

فاطمه علی محمدی، زهرا رحیمی

13

ارائه ‌مدلی ‌جهت ارزیابی‌ریسک‌های عملیاتی با استفاده از شاخص‌های ‌کلیدی‌ ریسک

سروش ساجدی، محمد حسین رحمتیان

14

سیستم‌های هوشمند کشف و پیشگیری از کلاه‌برداری در بیمه های درمان: بررسی اجمالی

سید مجتبی ذبیحین پور، محمود اسعد سامانی، سیروس شریفی

15

تاثیر فناوری های نوین بر کنترل و کاهش تخلفات بیمه ای

بهادر یاری پور

16

کلان داده‌ها و شناسایی تقلبات بیمه‌‌ای در رشته بیمه درمان: (مرور سیستماتیک)

پریسا رحیم‌خانی، مهناز منطقی‌پور

17

جنبه‌ نرم و انسانی تحول دیجیتال، جذب وحفظ نیروهای مستعد در صنعت بیمه

محمد صدیقی گیلانی، شادان مهران، رهام فیض‌آبادی

18

تحلیل سیستماتیک تاثیر فناوری رایانش ابری بر سودآوری صنعت بیمه

فرهاد بازیار

19

بررسی اثرات انقلاب صنعتی نسل چهارم بر صنعت بیمه و بیمه های اتکایی و معرفی بیمه اتکایی 4.0

محسن قره خانی، فریال فراکش

20

بررسی تاثیر تحول دیجیتال بر کسب و کارهای بیمه ای

مرضیه جعفریان دیوکلائی، حمید قنبروند

21

شناسایی، اولویت بندی عوامل موثر در دیجیتالی شدن صنعت بیمه و تأثیر آن بر رونق اقتصادی

زهرا جافري، سعید نعمتی، محمد نصراله نیا

22

نقش فرهنگ دیجیتال بر توانمندسازی سرمایه های انسانی

شیما غزائی، مهدی فراهانی، فاطمه نعمتی

23

بررسی ترتیبات تاسیس محیط آزمون تنظیم‌گری صنعت بیمه در کشورهای منتخب

وحیده نورانی

24

تاثیر نوآوری های بیمه ای بر توسعه صنعت بیمه

علیرضا دقیقی اصلی، عاطفه مصطفى زاده

25

ارائه الگوی بلوغ تحول دیجیتال بیمه ملت به روش فراترکیب

مهرناز حکیم هاشمی

26

نقش بازاریابی الکترونیک در افزایش پوشش بیمه‏ های مسئولیت

علی بهتری، صادق مختاری

27

بررسی چالش های توسعه بیمه الکترونیک از منظر مدیران شرکت بیمه دی: یک مطالعه کیفی

مریم سعادتی، فاطمه صادقی نوری، مریم انصاریان، مجتبی عابد

28

بررسی چالش پرورش فرهنگ، اصلی ترین مانع تحول دیجیتال

زهرا سلیمانی

29

مروری بر تکنولوژی های جدید در صنعت بیمه در ایران و جهان

نسترن بیات ، مهسا قربانی جزین

30

شناسایی و رتبه بندی عوامل تحول دیجیتالی با ارائه رویکرد ترکیبی در صنعت بیمه

محمد نصراله نیا، فرزانه رحمانی زاده، سعید نعمتی

31

نقش صنعت بیمه در رونق اقتصادی با محوریت تحول دیجیتال

مرضیه بیرنگ، ساناز صراف

32

شناسایی شاخص های کلیدی عملکرد شرکت های بیمه در سفر تحول دیجیتال

مجتبی رحمانی، محمّد سجّاد میرزاخانی، مسعود طاهری وسیه سری

33

تاثیر ضریب نفوذ بیمه بر توسعه اقتصادی در ایران با رویکرد تحول دیجیتال در دوران  رکود  و رونق اقتصادی

رحمان حسین پور، محمد شکوریان

34

بررسی رابطه عوامل استراتژیک حوزه دیجیتال با استقرار مدیریت دانش در شرکت های بیمه

غزاله سادات فخارزاده، سارا منشاری

35

نقش فن آوری های نوین در توسعه صنعت بیمه و رونق اقتصادی کشور

شورش سلیمانپور، نرمین شریفی

36

چالش ها و موانع توسعه فن آوری اطلاعات در صنعت بیمه ایران

مهدی پناهی اسفرجانی

37

فهم تجربه زیسته مدیران ارشد دیجیتال در مسیر تحول دیجیتال بیمه سامان: رویکرد پدیدارشناسی

حمیدرضا نورعلیزاده، عادل فیض، روح­الله دادخواه ، علی نجار، سامان اعظمی

38

تجزیه وتحلیل جایگاه فناوری‌های نوظهور در صنعت بیمه

آسیه بختیار، ثمین عبدالله پور، کیمیا باقری ، مینا یکتای

39

بررسی تأثیر هوش تجاری، یادگیری و نوآوری باز بر عملکرد شرکت های بیمه در ایران

المیرا مشایخی نظام آبادی ، مهناز معین زاده

40

قابلیت‌های مورد نیاز برای موفقیت رهبری در عصر دیجیتال

محمد صدیقی گیلانی، حمیدرضا نورعلیزاده

41

ارزش آفرینی با فناوری اینترنت اشیاء در مشتریان جزء صنعت بیمه

سمیه کجوری گشنیانی

42

انقلاب شخصی سازی در صنعت بیمه

ابراهیم کاردگر، مهدی احراری، حسین ثنایی نامقی، عبدالله (امید) نجار فیروزجائی

43

تجزیه و تحلیل موانع توسعه بیمه نامه های دیجیتال در شرکت بیمه سامان

فرهاد عباسی، محمد مظلوم

44

بیمه های سایبری لازمه تحول دیجیتال در صنعت بیمه

علی دهره صبح، محمد اصغری علائی، سیده آرزو پیش‌نماززاده

45

تحلیل و بررسی تأثیر بازاریابی و تجارت الکترونیک بر خرید محصولات بیمه درمان

مهدیه حسینی، شیرین شعاعی

46

بررسی تاثیر قابلیت‌های فناوری‌اطلاعات سازمان بر توسعه محصولات و خدمات جدید (مورد مطالعه: توسعه بیمه سایبری به عنوان محصول جدید در شرکت بیمه سامان)

مهتاب تدیّن ، یاسمین احمدیان ، الناز جهانگیرزاده  ، حمید ملکی

47

شناسایی و اولویت بندی چالش های پیش روی بیمه سایبری در ایران

مجید حسن پور، نفیسه اولوخانی

48

تاثیر اعتماد،سهولت خرید و خدمات آنلاین شرکت های بیمه بر قصد خرید بیمه نامه

سحر پورکاویان، مهدیه السادات بزرگی

49

چالش های بیمه های سایبری: مرور سیستماتیک مطالعات گذشته

احسان غلامی، محدثه شعبانی

50

تحول دیجیتال در افزایش رضایت بیمه‌گذاران در بیمه‌های یونیت‌لینک با استفاده از مدل‌فازی

شیما آرا، بهرام یزدان پناه، سید حبیب عفتی

51

ﺷﺎﺧﺺﻫﺎي اﻧﺘﺨﺎب ﺷﺮﮐﺖ ﺑﯿﻤﻪ از دﯾﺪ بیمه گذاران برای دریافت خدمات بیمه الکترونیک

سید کاظم چاوشی، فرشید خموئی

52

فرآیند دیجیتالیسم بیمه گری مبتنی بر یادگیری تجربی و نقش آن در ضریب نفوذ بیمه

فرزانه سلیمانی، سعید ابراهیم زاده

53

تحولی در استراتژی های بازاریابی دیجیتال بیمه عمر در زمان همه گیری: شواهدی از اقتصاد نوظهور در طول  COVID-19

شیما سادات میرعمادیان، رحمان اسفندانی، شارمین سادات نبوی کلات

54

نقش دیجیتال شدن فرآیندهای ارتباط با مشتری در رشد پرتفوی شرکت بیمه (مطالعه موردی بیمه سامان)

پرستو کوشان، مینا سنونی

55

بیمه گری باز و اکوسیستم سازی در صنعت بیمه

بهروز اسدنزاد، یحی میرزایی‌پری

56

بررسی تاثیر تحول دیجیتال برعملکرد مالی شرکت‌های بیمه

پرویز مرادی، سامان وهابی

57

مدل سلامت هوشمند مبنتی بر زنجیره بلوکی در صنعت بیمه

میثم میرزازاده،علی اکبر گلشنی اصل، سحر شکری حاجی‌خلیلی

58

مدل پلتفرمی اپراتور همراه-بیمه، بستر توسعه‌ی بیمه در مناطق روستایی

محمد سعید حقیقت سمنانی، یحیی میرزایی­پری

59

ارائه مدلی جهت ارزیابی و اولویت‌بندی سیستم‌های جامع بیمه‌گری

سپهر اسکندری، احرام صفری، محسن قره خانی

60

بررسی ظرفیت‌های بکارگیری زنجیره بلوکی در بیمه دریایی

تینا فرهادیان

61

چگونگی تاثیرات دیجیتالی شدن بر عملکرد صنعت بیمه

محمد رضا رضا زاد، سینا کریم خان زند

62

بررسی نقشه راه‌های تحول دیجیتال در صنعت بیمه

مهرناز حکیم هاشمی

63

هوشمندسازی ارزیابی خسارت بدنه با بهره‌گیری از مفهوم یادگیری عمیق

مهرداد مهدی­زاده، محمدسعید حقیقت سمنانی

64

پیش بینی کیفیت ارائه خدمات و تصویر سازی ذهنی بر اساس مدیریت بازاریابی شبکه ای در مشتریان شرکت بیمه دانا استان اردبیل

فیروز مظفری

65

شناسایی شاخص های مدیریت دانش با رویکرد تحول دیجیتال در صنعت بیمه

آذر بهرامی، محمود رابطیان

66

تاثیر قابلیت ها و کاربردهای فناوری های نوین اطلاعات بر خدمات بیمه گری

علی ابراهیمی کنفگورابی، فاطمه توسلی

67

بررسی و شناسایی عوامل کلیدی موفقیت بلوغ تحول دیجیتال درصنعت بیمه ایران

مسعود بادین ، حجت بهاری فر، رسول رحمتی نودهی

68

دیجیتالی شدن صنعت بیمه و پیامدهای آن بر هزینه های کسب وکار و بهره وری (مورد مطالعه: بیمه سامان)

ستاره زهرایی ، عالیه امیر احمدی

69

بررسی اثرات تحول دیجیتال بر فرآیند داوری بیمه

فاطمه عطاطلب، محسن قره خانی

 

6.0.16.0
گروه دورانV6.0.16.0