ردیف
|
عنوان فارسی
|
نام نوسیدگان
|
1
|
پیشبینی ریسک مشتریان در محصولات زندگی شرکت بیمۀ ملت با استفاده از الگوریتم خوشهبندی k-prototype
|
منیر گودری، سنا مصلی
|
2
|
بررسی موارد کاربرد و تأثیرات هوش مصنوعی در تحول صنعت بیمه
|
سعید ناصری خضرلو
|
3
|
پیشرانهای پیادهسازی مدلهای کسب و کار دیجیتال در صنعت بیمه
|
مسعود بادین، مجتبی سلیمانی،حسینعلی بختیار نصرآبادی
|
4
|
تاثیر اینشورتک بر صنعت بیمه ایران
|
ابراهیم کاردگر، ایمان میرزاآقانسب، مصطفی اسمعیل نیامنصور
|
5
|
اثرگذاری سواد ديجيتالي و ظرفيت يادگيري سازماني بر بهره وری با تأکید بر دیجیتالی شدن صنعت بیمه
|
علی سامنی ، صادق محققی،عرفان کلاته
|
6
|
استراتژی و تحول دیجیتال در صنعت بیمه: یک پژوهش آمیخته
|
علی میرزائی اسلاملو، یوسف مقدمی، سعید عباس نزاد
|
7
|
ارزیابی و رتبه بندی عوامل موثر بر مقاومت سازمانی در بکارگیری تکنولوژی بلاکچین در حوزه بیمه های سلامت با استفاده از تکنیک AHP
|
یاسمین احمدیان، حمید ملکی، مهتاب تدین، الناز جهانگیرزاده
|
8
|
برنامه ریزی استراتژیک شرکت های بیمه در مسیر تحول دیجیتال
|
محسن صابری
|
9
|
بررسی تاثیر ابعاد انتشار نوآوری بر پذیرش اینشورتک توسط سازمانهای بیمهگر و نقش آن در بهبود عملکرد سازمانی (مورد مطالعه: بیمه سامان)
|
الناز جهانگیرزاده، مهتاب تدین، یاسمین احمدیان، حمید ملکی
|
10
|
پوشش بیمه ریسک های سایبری کسب و کارهای نوپا – پیامدهای آن برای صنعت بیمه
|
فریبا صابری، الهام حسینی
|
11
|
تحول دیجیتال در صنعت بیمه، فرصتها، چالشها و استراتژیها و پیامدهای آن در رونق اقتصادی
|
مسعود بادین، آرزو قدیانی
|
12
|
مدل های کسب و کار الکترونیکی و پلتفرمی در صنعت بیمه
|
سارا پویانا، فهیمه عزیزپور
|
13
|
ظرفیتهای به کارگیری فناوری بلاکچین و اینترنت اشیاء در بیمه های حمل و نقل و اثر آن بر توسعه اقتصادی
|
محمدعاملی، ندا اسدی
|
14
|
بررسی تاثیر استراتژی دیجیتالی، ظرفیت فن آوری اطلاعات و منابع انسانی بر عملکرد شرکت-های بیمه با نقش میانجی تحول دیجیتال
|
مریم فروتن، هما عباساقی
|
15
|
پیشرانهای تحول دیجیتال در صنعت بیمه (یک رویکرد آیندهنگاری)
|
نیما نورالهی،آسیه بختیار، محمد رضا مباشرفر،حامد شیدائیان
|
16
|
کاهش ریسک امنیتی کسب و کارهای اینترنتی با اجرای بیمه سایبری
|
محمدجواد خضعلی، وحید مجتهد
|
17
|
ابزارهای پوشیدنی فناوری محور در بیمه درمان
|
نسرین حضارمقدم، نگین امیریزاده
|
18
|
بررسی تاثیر محیط های نوآورانه بر نتایج R&D (مطالعه موردی بیمه معلم)
|
فریده طهماسبی
|
19
|
نقش دیجیتالیشدن صنعت بیمه در افزایش قصد خرید آنلاین خدمات بیمهای
|
رقیه بابایی
|
20
|
نقش بازاریابی و تحول دیجیتال در صنعت بیمه بر محصولات نوین بیمه ای شرکت بیمه سامان
|
علی ابراهیمی کنفگورابی، فرزاد فرزادی فرد، سیف اله امیدی
|
21
|
بررسی و شناسایی مولفههای فناوری بیمه(اینشورتک) برای کسب و کارهای نوپا در صنعت بیمه
|
امیر بهرامی، ناهید خیرالدین، ایمان فتح اله نجارباشی، کیومرث سمعی
|
22
|
ساختار سازمانی هدایت کننده تحول دیجیتال در شعب سرپرستی شرکت بیمه سامان
|
پدرام سعادتی، حسن سعیدی
|
23
|
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر در دیجیتالی شدن صنعت بیمه و تاثیر آن بر رونق اقتصادی
|
محمد نصراله نیا، محسن گرانسایه، فرزانه رحمانی زاده
|
24
|
مدل طراحی و پیادهسازی اکوسیستم کسب و کار برای شرکتهای بیمه
|
حبیب میرزایی، علیرضا مهانیان
|
25
|
ضرورت توانمندسازی سرمایه انسانی در جهت تحول دیجیتال صنعت بیمه
|
شاهین طیار
|
26
|
مطالعه تطبیقی جهتگیری استراتژیک مدلهای کسب و کار شرکت بیمه رازی و آلیانز در بستر تحول دیجیتال
|
علی شایان، مهدی ملکی، مهدیه چوپانی
|
27
|
بررسی عوامل موثر بر پذیرش اینشورتک ( فناوری بیمه) در صنعت بیمه کشور ایران
|
علی پارسامنش، عباس عمران پور
|
28
|
الزامات، فرصتها و چالشهای بهکارگیری رگتک در صنعت بیمه ایران
|
شیما آراء، زهرا برزگر هرگلان، حدیثه ناطقی، فاطمه آهنگر سریزدی
|
29
|
شناسایی و رتبه بندی ریسک ها و فرصت های شبکه فروش از تحول دیجیتال با استفاده از رویکرد MADM
|
محسن فتحی آقابابا ، الهه پرنلو
|
30
|
توسعه مدل تعامل اثربخش کانالهای توزیع محصولات بیمه در عصر تحول دیجیتال
|
مسعود بادین، حسینعلی بختیار نصرآبادی
|
31
|
تأثیر مقایسه ای بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی بر صنعت بیمه ایران (مطالعه موردی: بیمه سامان)
|
مهران حیدری منش، الهام نجفی وایقان
|
32
|
شناسایی عوامل کلیدی در بازاریابی دیجیتال بیمه با رویکرد فراترکیب
|
مهشید قادری عابد، اصغر مشبکی اصفهانی، علی دهقانی، فتانه علیزاده مشکانی
|